چند بازیکن مشترک در لیست خرید پرسپولیس و استقلال دغدغه شیرین پرسپولیس| علیپور یا مهاجم خارجی؟ ردپای یک بازیکن در کنار گذاشتن امیری از پرسپولیس درویش خواهان ماندن عبدی استارت تیم فوتسال فرش آرا با تغییر کادرفنی + ویدیو اوسمار: تا ۴ روز تا دیگر تکلیفم را مشخص می‌کنم صادقی: مشهد می‌تواند یک پای فینال لیگ برتر بسکتبال باشد نکونام لیست خرید داد یا مالکان باشگاه استقلال؟ بازگشت علیپور به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام پخش زنده بازی دوستانه پرتغال و کرواسی (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تارتار در نزدیکی فولاد آره‌نا درخشش پیشکسوتان کاراته خراسان‌رضوی در مسابقات آسیایی استقلالی‌ها در انتظار پیامک واریز پول نامه سرگشاده پیشکسوتان استقلال به وزیر ورزش| VAR هرچه زودتر وارد فوتبال ایران شود پایان کار اوسمار و پرسپولیس! اکبر میثاقیان: امیدوارم خیلی زود یک نفر فوتبال مشهد را سامان دهد برنامه کامل بازی‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان + جدول بازی‌ها موسوی در کویر ماندنی شد فریبرز محمودزاده بازداشت شد داستان ادامه‌دار قایدی و همسرش
سرخط خبرها

دیدار اینفانتینو با ترامپ در کاخ سفید

  • کد خبر: ۴۳۴۹۷
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
دیدار اینفانتینو با ترامپ در کاخ سفید
رئیس فیفا دیداری با رئیس‌جمهوری آمریکا داشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در کاخ سفید دیداری با دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا داشت. این دیدار به منظور بررسی آمادگی آمریکا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ بود.
این دیدار بعد از تعقیب قانونی که علیه رئیس فیفا آغاز شد، نخستین جلسه محسوب می‌شود.
 
فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد اینفانتینو در حالی که در واشنگتن بود با ویلیام بار دادستان کل ایالات متحده صحبت کرد.
 
اینفانتینو در بیانیه فیفا گفت: من جلسات مشابهی در سوئیس داشته‌ام و وکلای فیفا نیز در هر کجا و هر زمان که لازم باشد با دادستان‌ها و نهاد‌های اجرای قانون در تماس هستند. از این طریق من کاملاً متقاعد شده‌ام که اعتبار و شهرت فیفا در بالاترین سطح بازسازی شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->